Son günlerde saçma sapan bir tartışmanın içine çekilmeye çalışıyorum. Öncelikle mecburen şu açıklamayı yapmam gerekiyor.
Söylemiş Başakspor bu sezon 1. Amatör kümede şampiyon olarak Süper Amatör Kümeye çıktı. Kendilerini tebrik ediyorum. İnşallah Süper Amatör Kümede de şampiyon olup ilçemizi BAL liginde temsil eden ikinci takım olur. Bu beni mutlu eder.
Söylemiş Başakspor’un bu başarısını görmediğim yönünde bazı eleştiriler alıyordum. Ancak özellikle dün gece kendini bilmez birisi sosyal medyadan tarafıma bir mesaj attı. Bu kendini bilmez işgüzara biraz sonra değineceğim ve ağzının payını vereceğim.
Öncelikle şunun bilinmesini istiyorum. Benim Söylemiş Başakspor ile ilgili kesinlikle bir ön yargım olmadı, olamaz. Bundan sonra da asla olmayacak. Ancak Söylemiş Başakspor bu sezon, özellikle sezon açılışı, idmanların başlaması, yapılan transferler, maçların başlaması, ardından yapılan hoca değişikliği, yeni bir hoca ile anlaşma konularında hiçbir şekilde arayıp davet etmediler, bilgi vermediler. Buna saygı duyuyorum. Aramak zorunda değiller, bilgi vermek zorunda değiller. İnegöl’den bir gazeteci arkadaşımızla anlaşmışlar onunla çalışmaya karar vermişler. Buna da saygı duydum ve hiç de üzülmedim. Herkes kiminle çalışmak isterse onunla çalışır, ona haber verir ona bilgi verir. Neden böyle yaptınız diye bir patavatsızlık yapacak değilim.
Yine söylüyorum ilçemizin bu önemli takımının ne başkanı, ne de bir yöneticisi bu sezon beni bir kez bile arayıp hiçbir şekilde davet etmediler, irtibata geçmediler.
Bir tek Bursa’da oynanan Mimar Sinan maçına gidip izledim ve gerekli haberi yapıp fotoğraflarını çektim bunları da yayınladım. O maça da Mimar Sinan başkanı abim olduğu için davet etti ve 90 dakika boyunca yağmurun altında maçı izleyip fotoğraf çektim.
Bu maçın dışında evet doğrudur hiçbir maçlarına gidip izlemedim haber yapmadım. Çünkü davet edilmediğim yere neden gideyim.
Bu sezon Söylemiş Başakspor Süper amatör kümede mücadele edecek. Yine benimle çalışmak zorunda değiller. Yine İnegöl’deki arkadaş ile çalışabilirler ne üzülürüm ne de gönül koyarım. Ben bu zamana kadar davet edilip de gittiğim hiçbir takımdan bir kuruş para almadım ve böyle bir teklifte bile bulunmadım. Sporu seven birisi olarak davet edildiğim yere gidip fotoğraflarımı çekip haberimi yaptım. Bundan sonra da öyle yapacağım.
Eğer Söylemiş Başakspor camiası maçlarına gidip haber yapmadığım için bana kızıyorsa bu konuyu açıklamış oldum. Yine söylüyorum asla bu takımımıza karşı bir önyargım yok, olmadı, olamaz, olmayacakta.
Bu konuya açıklık getirdikten sonra gelelim diğer konuya. Dün gece Söylemiş Başakspor yöneticisi olduğunu söyleyen Orhan Atılgan ismindeki bir hazımsız, sosyal medyadan şahsıma bir mesaj attı. Kendisi ile seviyeli başlayan sohbetimiz bambaşka bir yöne doğru kaymaya başladı.
Küfrün dışında hakkımda olur olmaz bir çok saçma sapan suçlamalarda bulundu, Söylemiş Köyü’ne gelmemem yönünde tehditlerde bulundu. Esti gürledi yani kısacası. Yazışmalar hala telefonumda duruyor. İsteyene dilediği zaman gösteririm.
Konunun hakarete vardığını görünce kendisini uyardım ve hakaret ve tehditlerini sürdürmesi halinde bu işin farklı yöne gittiğini ve bu konuyla bir hakaretinin daha olması halinde köşe yazısı yazacağımı söyledim. Sonra konuyu kapattık.
Salı günü bir dostum bir mesaj attı.
Mesajı Orhan Atılgan denen işgüzar kendi profilinde paylaşmış. Mesajı buradan aynen yayınlıyorum. ‘Bursa’da 17 ilçe var Yenişehir’deki kadar hangi ilçede paranın köpeği karaktersiz gazeteci var acaba? Baş harfi H.S.’
Aklı sıra o kuş beyni ile bana hakaret etmiş. Her zaman eleştiriye açık olduğumu söylerim ve eleştiri yapana her zaman saygı duyarım. Ancak iş hakarete varınca orada sessiz kalamam. Tahmin ediyorum bu kuş beyinli küf ürbaz içti iki tane bira kendini Sedat Peker sandı. Bana bak kuş beyinli. Senin yaşından fazla bir zamandır gazetecilik yapıyorum. Benim karakterimi ölçmeye senin yaşında yetmez çapında. Sana insanlara hakaret etme hakkını kim veriyor. Seni uyardım hakaret etmeme konusunda. Ne yani sen hakaret ederken ben sessizce senin yazdıklarını mı okuyacağım. Yaptığın her paylaşımdan sonra eğer hakaret edersen misli ile karşılığını alırsın. Beni eleştirebilirsin, yazdıklarımı beğenmeye bilirsin, hatta eğer yetkin varsa ki sanmıyorum beni önümüzdeki sezon da maçlarınıza çağırmayabilirsin. Buna kesinlikle saygı duyarım.
Ama o kuş beyninle bana hakaret etmeye kalkarsan cevabını alırsın.
Senin yaptığın bu ahlaksızca paylaşımı Söylemiş Başakspor gibi eski ve büyük bir camiaya mal edecek değilim. Biliyorum ki takımınızın başkanı ve diğer yöneticiler senin gibi ahlaksızca hakaret etmezler. Eleştirebilirler. Ama hakaret etmezler. Benim yapmadığım bir şeyi bir başkası da bana yapamaz.
Sonuç olarak Söylemiş Başakspor başkanından yapılan bu ahlaksızca hakaretlerle ilgili bir açıklamanın geleceğini umuyorum. Bu yöneticileriyse eğer umuyorum ki derhal gereğini yapar. Çünkü yapılan eleştiri sınırlarının dışında ahlaksızca bir hakarettir. Bu hakaretleri ilçede 36 yıldan bu yana gazetecilikle geçimini sağlayan birisine yapan kişi asla bir spor kulübünün yöneticisi olamaz.
Bu konuyu da eğer şahsıma yapılan bir hakaret olmadığı sürece kapatıyorum ve tekrar Söylemiş Başakspor camiasına Süper Amatör Kümede başarılar diliyorum.




