Şişe Cam Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bu yıl 53 öğrenci mezun verdi. Mezuniyet töreni yapılan çeşitli etkinliklerle gerçekleştirildi.
Tören, Okul Müdürü Cevat Soykan’ın açılış konuşması ile başladı. Ardından Okul Aile Birliği Başkanı Mikail Karaca, yaptığı konuşmada mezun olan öğrencilere bundan sonraki yaşamlarında başarılar diledi.
Törende öğrenciler adına İclal Okumuş (AMP öğrencileri adına) ve Emirhan Uğurlu (ATP öğrencileri adına) yaptıkları anlamlı konuşmalarla tüm katılımcılara duygusal anlar yaşattılar.
Okul Müdürü Cevat Soykan yaptığı konuşmada, ‘12. Sınıf Öğrencilerimizi Mezun Etmenin Gururunu Yaşadık. Okulumuzda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan 12. sınıf AMP Endüstriyel Otomasyon Bölümü, Laboratuvar Hizmetleri Bölümü ve Elektrik-Elektronik Teknolojisi bölümleri ile ATP Otomasyon bölümü olmak üzere 53 öğrencimizi mezun ettik. Bu öğrencilerimizi hayata kazandırmanın haklı gururunu yaşadık. Kendilerine bundan sonraki yaşamlarında başarılar diliyorum’ dedi.
Programın devamında, öğrencilere mezuniyet belgeleri takdim edildi. Belgelerini Okul Müdürü Sayın Cevat Soykan, Müdür Yardımcıları Gürbüz Olçun, Arzu Topal, İsmail Gençer ve Mehmet Berk Ramazan’ın elinden alan öğrenciler, mezuniyet coşkusunu öğretmenleri ve arkadaşlarıyla paylaştılar.
Okul bahçemizde gerçekleştirilen yemek ikramı ve keyifli etkinliklerle devam eden mezuniyet töreni, öğrencilerimizin sevinci ve güzel anılarla sona erdi.






