1. Haberler
  2. Manşet
  3. 53 ÖĞRENCİ MEZUN OLDU

53 ÖĞRENCİ MEZUN OLDU

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Şişe Cam Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bu yıl 53 öğrenci mezun verdi. Mezuniyet töreni yapılan çeşitli etkinliklerle gerçekleştirildi.

Tören, Okul Müdürü Cevat Soykan’ın açılış konuşması ile başladı. Ardından Okul Aile Birliği Başkanı Mikail Karaca, yaptığı konuşmada mezun olan öğrencilere bundan sonraki yaşamlarında başarılar diledi.

Törende öğrenciler adına İclal Okumuş (AMP öğrencileri adına) ve Emirhan Uğurlu (ATP öğrencileri adına) yaptıkları anlamlı konuşmalarla tüm katılımcılara duygusal anlar yaşattılar.

Okul Müdürü Cevat Soykan yaptığı konuşmada, ‘12. Sınıf Öğrencilerimizi Mezun Etmenin Gururunu Yaşadık. Okulumuzda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan 12. sınıf AMP Endüstriyel Otomasyon Bölümü, Laboratuvar Hizmetleri Bölümü  ve Elektrik-Elektronik Teknolojisi bölümleri ile ATP Otomasyon bölümü olmak üzere 53 öğrencimizi mezun ettik. Bu öğrencilerimizi hayata kazandırmanın haklı gururunu yaşadık. Kendilerine bundan sonraki yaşamlarında başarılar diliyorum’ dedi.

Programın devamında, öğrencilere mezuniyet belgeleri takdim edildi. Belgelerini Okul Müdürü Sayın Cevat Soykan, Müdür Yardımcıları Gürbüz Olçun, Arzu Topal, İsmail Gençer ve Mehmet Berk Ramazan’ın elinden alan öğrenciler, mezuniyet coşkusunu öğretmenleri ve arkadaşlarıyla paylaştılar.

Okul bahçemizde gerçekleştirilen yemek ikramı ve keyifli etkinliklerle devam eden mezuniyet töreni, öğrencilerimizin sevinci ve güzel anılarla sona erdi.

 

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
53 ÖĞRENCİ MEZUN OLDU
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.